VELDIG lenge siden!

22.12.2017

Hei! Nå er det sykt lenge siden jeg har tittet innom her! Sånn 3 måneder faktisk! Det har skjedd så mye i det siste her hjemme! Sondre har hatt lungebetennelse i nesten 2 måneder! Og hele huset har stått på hodet, da jeg har vært på tur til København med jobb! Chloe har vært hos en vennine av meg, for stakker Sondre har hatt mer enn nok med seg selv! Så har også kjæresten til Daniel, storebroren min fått baby! Hun ble født i november, hele to måneder før tiden! Så hun har ikke vært særlig god! Jeg, mamma og pappa har passet mye på og hjelpet de! Sondre har jo lyst å hjelpe han og, men det går ikke med 39 i feber! Men, nå har jeg kommet hjem fra tre uker i København, Sondre har blitt helt frisk og barnet til Daniel og Sara, Helle, har blitt mye bedre og oppegående! Så ting har landet, og bloggen er oppe og går igjen! Forhåpentligvis blir det bedre og flere innlegg nå!

I morgen er det julaften alt! Selv om Sondre har vært syk, føler jeg vi har fått ganske mye ut av Desember! Vi har vært i julebyen Egersund, sett på Pepperkakebyen, vært på teater, kino og sett en hel dryss med julefilmer her hjemme, vi har også bakt diverse julekaker og lagt pepperkakaehus, men julegaver har vi også kjøpt! Så vi har gjort en hel del! Pepperkakehuset og julebyen Egersund var ting jeg har gjort med Rebekka. 

Julaften skal vi feire med min familie, så det blir veldig koselig! Men, første juledag, altså på mandag, skal vi til Haugesund der hele familien til Sondre kommer! Det blir veldig koselig! Der blir vi til fjerde juledag (torsdag), da reiser vi hjem. På fredag skal vi til Lyngdal, på hytta til Mille og Stian, der vi skal feire nyttår! På lørdag kommer også Emma og Rebekka og Sandra kommer også, helt fra Bergen! Hun har fri fra jobb noen uker og skal bo hos oss litt! Da får vi kose oss, Sandra skal også intervjues å være modell for oss litt i bladet! Jeg har faktisk gått opp i stilling, og blitt nestleder! Selve bladet har jeg ikke lov å gå ut med navnet på. Men, vi har liksom ikke hele bladet, kun en del av det. 

Nå er huset helt ferdig og fint! Spesielt koselig er det da vi har masse julepynt og lys både ute og inne. Det har blitt så koselig! Har lyst å vise dere alt! Juletreet har vi hatt i 2 uker snart, og jeg kan si: neste år tar vi plast! For det drysser som bare det! Jeg må støvsuge hver dag, viss vi ikke vil bo midt i skogen! Haha! Vi har gått for et lyst og lunt tema i år, med toner i hvitt, grønt og brunt! Litt skogstema. Ute har vi masse lys og pynt! Jeg har tuslet rundt i julegensere og hørt på julemusikk og drikket kakao leeeeenge nå! Hihi. Vi bare elsker julen, altså! Forresten, har vi sellt leiligheten til Sondre! Så nå er alt på plass og ikke noe stress! Det er deilig det! 

Men, noe som ikke er så deilig, er at jeg selvfølgelig har klart å knuse mobilen min! Litt kjipt når en iPhone 8 smeller i asfalten, hihi! Nå holder jeg på med de siste juleforberedelsene, så blir det Jul i Blodfjell og Kvelden før Kvelden etterpå! Stor juleklem!

© 2017 Blogg. Skreddersydd av Julie Bendiksen
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang