Ny!

09.09.2017

Hei! Nå har jeg byttet type blogg! Denne er så mye bedre syntest jeg! Men det er enda samme systemet og sånt så det er jo veldig greit, for nå har jeg blitt skikkelig kjent med Webnode og deres systemer og opplegg! Nå er det høst, og skole og jobb er tilbake, så nå har jeg begynt på blanke ark! Både her på bloggen, jeg har fått nytt kontor på jobb, nytt hus og...... nytt navn! Jeg har egentlig ikke likt Juliet så veldig godt, for det var alltid så uvanlig og utenlands. Så da bestemte jeg med rett og slett for å bytte navn til Julie! Det er ikke sååå stor forskjell men allikevel! Nå har jeg kjøpt inn noen nye notatbøker og penner slik at bloggen blir litt mer rutinert og skikkelig (forhåpentligvis). Foresten kan du nå ta kontakt med meg direkte på bloggen og ikke via email! Inne på siden "kontakt" oppe til høyre i menyen, og akkurat et slik sjema kan jeg også ha i innlegg! Håper på noen kommentarer nede her! God lørdagskveld videre dere!

© 2017 Blogg. Skreddersydd av Julie Bendiksen
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang