Hvordan går det med oppussingen? 

13.09.2017

Hei! Nå tenkte jeg bare å oppdatere dere litt på huset og hvordan det går! Nå er kjøkkenet helt ferdig bortsett fra litt panter og pynt og dilleting! Soverommet vårt mangler også bare litt grønt og pynt. Pluss at walk-in-closet`et er bestilt men jeg vet ikke hva tid det kommer, håper det snart kommer for jeg er så sykt lei av at klærne mine ligger i IKEA poser på garderoberommet! Vis du lurer har jeg PAX-systemet fra IKEA. Jeg har også kjøpt inn ny pult og nytt sminkebord! Jeg har også kjøpt sminke-skuffer på IKEA. Så nå er det bare å få ferdig kontor\sminkerommet! Bada har vi ikke gjort så mye med utenom å friske de opp og pyntet de litt! Loftstua har blitt litt Sondre sin etter som jeg både har kontor\sminkerom og walk-in-closet! Så ja. Loftstua har vell Sondre ordnet litt selv med alt han ville! God sofa, svær TV og alt en gutt kan drømme om! Han har til og med sett inn et lite kjøleskap til brus! men Sondre har også et lite kontor med pc og litt ting til regnskap og slikt. Oppe er jo også gjesterommet, som vi ikke har gjort så mye med bare pyntet litt og kjøpt en seng og lamper. På treningsrommet malte vi en dus grå farge og pyntet med planter og gull-pynt i vinduskarmen. På soverommet har vi en gigantisk og veldig deilig sengegavl, noen grønne planter, nattbord, skap til Sondre og selvfølgelig seng og mase pynt! På badet nede er det badekar! På mandag stakk jeg innom Søravind, en butikk i Stavanger og kjøpte inn masse godt til badet! Duftlys, badebomber, såper, badekuler (med olje), skrubb, en svamp og noen andre ting. Så nå er det bare å bade! Pluss at stua og basic hele rommet med stue, spiseplass og kjøkken er jo ferdig! Så nå trives vi her! Klem


© 2017 Blogg. Skreddersydd av Julie Bendiksen
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang