Bryllup, så snart!

19.02.2018

Heeei! Jeg kan vell ikke si at det er lenge siden, for det ville vært hundrede gang! Jeg har hatt det generelt travelt de siste to månedene. Nå er huset komplett! Og vi ligger veldig godt an med bryllupet! Jeg vil ikke gå ut med konkret dato helt enda, selv om alle inviterte vet det, men jeg kan si at det blir i sommer. Nærmere bestemt sent i august! Gjett om vi gleder oss! Alle har fått save the date, de kommer jeg til å vise dere senere en gang. Lokalet er bestillt, brudepiker og forlovere har fått spørsmålet og Sondre har fått ny dress. Kjole er ikke kjøpt enda, det gleder jeg meg SÅ til! Nå er jeg fast bestemt, noe jeg egentlig har vært lenge. på at det blir korall! Dette var rotete, men nå har dere hvert fall hørt i fra meg! Klem!



© 2017 Blogg. Skreddersydd av Julie Bendiksen
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang